Translate

martes, 13 de mayo de 2008

“El 70% de la informació té algun vincle geogràfic”

Bernardo Hernández (Google): “El 70% de la informació té algun vincle geogràfic”

Des del passat mes de setembre de 2007, Bernardo Hernández és el director mundial de Màrqueting de Google Maps i Google Earth. Va arribar a aquest càrrec -i, per tant, a la seu central de la companyia a Mountain View, Califòrnia (Estats Units)- desprès d’ocupar durant dos anys el càrrec de director de Màrqueting i Producte de Google a Espanya.

El dimecres 21 de maig, segona jornada del Bdigital Global Congress, Bernardo Hernández participarà com a ponent principal en la sessió plenària titulada “La visió dels grans d’ Internet”. La seva ponència es titularà “La estratègia de Google i el futur de la GeoWeb“.

Geo Potencial

las percepciones, la formación de los hábitos y las creencias, la adaptación a la "nueva zona"

invertir en las personas - desencadenar potencial - el trabajo en equipo - Nuevas herramientas

Català